Takk for tilbudsforespørselen / bestillingen!

Vi ser hva vi har av tilgjengelige boder som best matcher din forespørsel,
og vil gi deg tilbakemelding så fort vi har mulighet.

Vi besvarer henvendelser hverdager kl. 9–16.

Hvis du ønsket tilbud
Vi sender deg så fort vi kan en e-post med pristilbud på den tilgjengelige boden som best matcher din forespørsel. Boden reserveres til deg inntil 3 dager. Hører vi ikke fra deg innen 3 dager blir boden igjen tilgjengelig for andre kunder.

Liker du tilbudet vårt og vil bestille boden, bekrefter du det på e-post til oss, og vi anser det som en bestilling. Les om prosessen videre nedenfor.

Når du har bestilt
Hvis vi har tilgjengelig bod som matcher din bestilling, sender vi deg digital kontrakt fra Posten Signering og faktura/Vipps krav. Når innbetalingen er kommet og kontrakten er signert, sender vi deg tilgang til lageret. 

Med vennlig hilsen
Frank Minilager AS

Telefon: 410 00 150
E-post: post@frankminilager.no